اولین و مهمترین تاثیری که برند ما روی مخاطبین و مشتریان می گذارد، از لحاظ روانشناسی ذهن، از طریق چشم و دیدن است. هفتاد تا هشتاد درصد مواردی که منجر به تصمیمات مشتری خواهد شد از طریق بصری و احساسی که متعاقب آن ایجاد میشود، اتفاق می افتد. به ظاهر برند خود توجه داشته باشیم همانطور که به ظاهر خودمان توجه می کنیم.

این موضوع در مورد برند شخصی و سازمانی ما صدق می کند. هر چقدر زمان و هزینه صرف ظاهر خود، خانه،ماشین و کلیه دارایی هایمان اختصاص می دهیم به همان تناسب برای برند خود که همانطور که قبلا هم بارها گفته ام، یک موجود زنده است و به نوعی فرزند کاری ما محسوب می شود بهتر است اختصاص دهیم.