کوکاکولا با سابقه ترین شریک المپیک است که در هر دوره از آن حمایت کرده است. در این کمپین چهار خانم ورزشکار یکدیگر را در آغوش می گیرند و خانمی که در میان جمعیت نظاره گر است، از این لحظه الهام می گیرد و این موج هم آغوشی، اطراف استادیوم و تمام پاریس را در بر می گیرد. کانسپت این کمپین بدین صورت تعریف شده که همه ما انسان هستیم و علی رغم منحصربه فرد بودن، می توانیم با هم متحد شویم.

 همه ما میتوانیم از لحظات شکست و پیروزی دیگران الهام بگیریم. آغوش ها، محور کمپین جدید کوکاکولاست.لحظاتی که رقبا یکدیگر را در آغوش می گیرند، لحظات افتتاحیه و اختتامیه و ...مهم نیست از کجا آمده ایم.همه ما انسان هستیم.در این کمپین، روح، المپیک را در بر می گیرد. چیزی فراتر از رقابت و برد و باخت ها.گرد هم آمدن جهان و برقراری ارتباط بین انسانهای کاملا متفاوت. وقتی دور هم جمع می شویم، جادوی واقعی اتفاق می افتد. طراحی محصولات به گونه است که وقتی در کنار هم قرار می گیرند، یکدیگر را در آغوش می کشند.

خریداران، این امتیاز را دارند که از کالاهای منحصربه فرد، طیفی از جوایز و کوپن ها بهره مند شوند.

مدیران کوکاکولا معتقدند، با این کمپین، کوکاکولا را به عنوان نماد پاریس ۲۰۲۴، در آغوش بگیریم.

t.me/janghorban2