بععععلههههههه!!!

درست حدس می زنید! باز هم جناب دونالد و حواشی ای که کاملا برای یک

برند شخصی در دنیای سیاست، آن هم دور از جون، نزدیک انتخابات،مثل باقلواست و کلی سر و صدا راه می اندازد.

گرچه دونالد از منظر خیلی ها، شخصیت محبوبی نیست اما زیرکی و خلاقیت در

برنامه های برندینگ او، موج مکزیکی می رود!

متاسفانه یا خوشبختانه بر خلاف آنچه کتابها و دانشگاه ها می گویند،

واقعیت این است که در پرسونال برندینگ، عامل محبوبیت آنقدرها هم در اولویت نیست.

شاید این جمله برای افراد زیادی خیلی دلچسب نباشد اما باید آن را بپذیریم.

البته پذیرش بسیاری موارد لزوما به منزله انجام همان رویه یا تایید این شیوه توسط خود ما نیست

بلکه به ما کمک می کند تا بدانیم تمایل داریم چه مسیری را انتخاب کنیم.

دنیای برندینگ شخصی بسیار پیچیده تر از این تحلیل ها و صحبتهاست

اما در عین حال مثل همان باقلوای دونالد!!اگر با تخصص پیش برود، کاملا شیرین است.

به هر حال توجه داشته باشیم که در دنیای پرسونال برندها، گاهی اینجور کارها لازم است.

 البته پیشنهاد میکنم، قبل از هر چیز، جلیقه ضد گلوله یادتان نرود!!